måndag 1 februari 2010

Övning 1.1 ensamhet!

Idag börjar övningen på ensamhet. Mannen ska vara borta tills på onsdag kväll. Hysteriskt tråkigt. Nelis är en kul prick men vi har inte så intelligenta diskussioner. Skulle va kul med nån annan vuxen att umgås med också.

Jag tappar helt intresset för att göra nått när jag vet att jag ska va själv. Vill inte träna, inte laga mat… bläää. Måste verkligen lära mig detta. Denna veckan är ju bara light. Bara lite träning på att va själv. Nästa vecka är han ju borta hela och sen hela v 8-9.

Det där med hotellet gick ju inte å bra. Ingen som nappade på att bo på gratishotell :( Så nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra för att fördriva tiden. Funderar på en resa till Systeryster. Å idag har jag bokat dejt med Ida också… ska bli kul… dejten är dock inte förens nästa vecka. Så idag för bli en butter dag. Nya tag imon.

Goodbye_by_azuzephre

4 kommentarer:

  1. Du får ringa eller messa om du vill ta en promenad! Jag är ju hemma =)

    SvaraRadera
  2. jag kan komma och söla thé.. har kvällen fri imorgon och ledig hela onsdagen förutom kl 15.15.

    SvaraRadera
  3. Känner igen mig i det du skriver. Är ju själv en hel del jag oxå. Men ser fram emot våran dejt! Det gör det hela lite lättare = )

    Kram på dig!

    SvaraRadera
  4. Men vecka 8 och 9 då har ju hotell Jakriborg precis nyöppning ;)

    SvaraRadera