lördag 27 februari 2010

Ångest och kärlek

Helt ensam för första gången sen den lilla spermien Nelis kröp in i ägget och fastna. Fatta vad konstigt det känns. Har längtat efter denna dagen många gånger när jag varit sjukttrött och känt att jag inte orkar mer. Men nu när den är här så vet jag inte riktigt om jag skulle ha längtat så mycket.

Första känslan var nån form av panikångest med svårigheter att andas och hjärtklappning. Sen bestämde jag mig för att bita ihop och bete mig som folk.

Hur faan gör man det då?

Bestämde mig för ett bad. Det är nått man aldrig har tid med när man är hemma med sorken. Ett varmt bad och en bok. MYS! Skulle bara duscha först så jag kunde bada med inpackning i håret. Å när jag stod där insåg jag att jag försökte lura mig själv. Jag gillar ju inte att bada. Skitans! Så där sket sig den planen.

Vad gör man nu då?

Ingen aning. Varannan minut tänker jag på hur sorken har det. Men ska försöka tänka på nått annat för en stund. Blir nog en film så man kan glömma och drömma sig bort lite.

Jisses hade jag vetat att det skulle va så här jobbigt att klippa banden bara för en natt så hade jag faan haft honom hemma tills han fyller 18.. minst. Lilla hjärtat viste att jag är beroende av dig, men hade ingen aning om att det var så här mycket.

Älskar dig min lilla skit!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar