onsdag 10 februari 2010

Suprise!!!

Jag hatar överraskningar. Jag hatar det så mkt att jag nästan alltid tar reda på vad jag ska få när jag fyller år. Niklas tycker det är tråkigt, men jag gillar som sagt inte överraskningar.

Fick precis en. Fint levererad av min son. Bubblet i brallan var inte bara bubbel i brallan… Det var en hela-vägen-upp-för-ryggen-och-på-alla-kläderna-bajs. mmmmm!

Det var precis vad jag längtade efter. Bara strippa av hela barnet. Vika ihop alla bajskläder så de inte kladdar ned nått. In med barnet i duschen och tvätta tvätta tvätta.

Jag som tyckte att det var helt ok att va själv hemma. Jag har börjat tänka om nu. Inte så vidare kul längre. Lite avlastning tack.

Men nu har jag iaf puttat ned honom i sängen. Hoppas han somnar fort. Inte skulle han ha nån flaska inte… men men börjar ju vänja mig. Håller tummarna för att han sover hela natten ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar