måndag 1 februari 2010

Å priset för största latröv går till…

Hmm det är konstigt ibland när man ska gå och lägga sig. Man tänker alla tankar som man brukar göra innan man ska krypa ned under täcket och slumra. “Har jag borstat tänderna? “,”Måste ta bort sminket innan jag lägger mig… gahh orkar inte är allt för trött!”,” Har jag låst dörren?”

Allt detta för att inse att det enda jag behövde göra va borsta tänderna. Ingen idé att försöka ta bort smink som aldrig hamnat i fejset. Hela dagen har ju spenderats i någon slags dvala iklädd träningskläder i hoppet om att fläsket skulle röra på sig. Som om det hände.

Dörren blev inte ens upplåst idag, så varför kolla så att den var låst.

Jisses, skärpning Anna. Imon är det jag som tränar som bestämt på morgonen och sedan tar mig ut ur lägenheten. Behöver ju både handla och väga sork på BVC. LATRÖV!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar