måndag 8 februari 2010

Fafa vakt

Va i Hjoet i helgen. Va längesen vi träffade dem nu. Känns lite tråkigt att det inte är oftare.

Tanken var att vi skulle åka ned och prova gungan som vi har där nere och även åka lite pulka. Men familjen som tror att de är snabbast i stan beräknade vara i Hjo lite innan 15. Det sket sig stort kan jag säga. Snarare kl 16 med en övertrött liten kille som inte alls hade nått behov av att gunga eller åka pulka. Blev istället att va lite social och sedan sov han ett tag. Får ta gungan en annan gång.

Pratade lite om jobbsök. Kom fram till att Fafa kanske kan va kinder passare om jag får chans till jobb. Kanonbra. Det ökar ju mina chanser till att få jobb när jag inte måste säga att jag är bäst och de ska anställa mig… men att de måste vänta tills hösten. Säljer nog inte så bra. Men nu kanske jag kan va med och tävla om platserna precis som alla andra. Om man bortser från att de flesta har arbetslivserfarenhet och det har inte jag… men skit i det. Jag är bäst så är det bara. =P Det måste jag ju tro annars får jag inget jobb. Sista ansökningsdag för jobbet jag sökt nu är idag. Så jag håller tummarna för att de hör av sig till mig de närmaste veckorna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar