onsdag 3 februari 2010

Städat och ledsen katt

Har städat både hemmet och bloggen. Eller städat o städat. Här hemma har jag plockat undan alla grejjer och kläder som ligger överallt, plockat disk och tvättat. På bloggen har jag snarare uppdaterat och hittat nytt utseende är städat.

Kan tyvärr inte ta åt mig poäng av designen på bloggen dock. Men kan ju ta åt mig poäng på att jag tycker att kortet på oss är väldigt fint.

Idag kommer mannen hem. Hoppas verkligen att han kommer hem innan Nelis har lagt sig. Nelis saknar pappa. Kissen saknar honom ännu mer. Alla visar vi saknad på olika sätt. Kissen har verkligen ett eget sätt. Han sätter sig och stirrar på ytterdörren och väntar på att den ska öppnas. Ibland ger han upp när det inte kommer nån Niklas. Men så fort han hör någon i trapphuset så springer han till dörren och väntar. Lilltok.

20100202299

2 kommentarer: