måndag 1 februari 2010

Jag jobba..näää!

Har inte blivit nån träning idag… ingen promenad till Ica som jag tänkte… ingen ny gröt till Nelisen. Men imon kanske. Känns segt att inte gjort det. Men har iaf gjort nått annat bra. Jag har skrivit klart mitt CV och personligt brev. Jisses…

När jag sedan var klar sökte jag ett jobb. Gahhh!!!! Ut i verkligheten. Va så in i helskottas duktig så jag även ringde kontaktpersonen för jobbet och meddelade mitt intresse. Kanske “råkade” undanhålla att jag inte kan börja jobba förens till hösten… men när de fattar hur jävla bra jag är och hur mycket de behöver mig så kommer det inte störa dem, utan de kommer vänta och ge mig jobbet den dagen jag kan börja… Eller hur! NOT!

Men det var iaf övning på att söka jobb och ta kontakt. Kan lova att den övningen behövs. Å än bättre om jag kommer på intervju då får jag ju öva på det med, även om det kanske inte leder till nått jobb.

Haha undra vart jag ska gömma Nelis om jag ska på intervju. Ta med honom så han får charma hela stället. =P Då kommer de garanterat inte ge mig nått jobb. Jaja en sak i taget. Har ju inte ens blivit kallad på nån intervju… men skickat en ansökan och skrivit ett finfint personligt brev. Alltid nått! Duktig jag!

2 kommentarer:

  1. Vad duktig du är!!

    Vet inte om man ska skicka awarden tillbaka till den man fik den av, men jag har gjort det ialla fall! = )

    SvaraRadera