onsdag 17 februari 2010

Egen tid

Ikväll ska mannen och jag få egentid. Vilket underbart ord. ¨

E-G-E-N-T-I-D!

Det ska vi ha. Kan va extra skönt efter allt kräkande och20100326_betner sjukdomspyssel. Vi ska gå och kolla på Magnus Betnér. Ska bli så himla kul. Längtar efter att garva så jag nästan kissar på mig. Det känns tyvärr som det var allt för längesen det hände sist. Men ikväll jäklar. Nästan så man skulle vilja va lite småfull så skämten blir ännu bättre. Men får bli en nykter kväll. Å om han mot förmodan skulle va tråkigare än tråkigast (vilket jag absolut inte tror) så är det ändå massa ögongodis att titta på o det skadar ju inte det heller.

Ska kanske börja göra mig i ordning. Har man en egentid kväll på… ja jag vet inte hur länge… så kan det ju va kul att gå ut utan kräk på tröjan och mysbralla. Nehe hela grejen ska det va. In i badrummet och kleta massa smink, fixa lockarna, på med parfym … ytterligare ett underbart ord…

P-A-R-F-Y-M

… inte alla dagar man har det nu mera. Japp sätt igång för här ska poleras.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar