fredag 5 februari 2010

Sitter fast

Har precis tränat. Dutti jag… eller inte då jag bestämt mig för att träna 5 ggr i veckan och denna veckan slutade det på 2 ggr. Men två ggr är mer än ingen gång.

Så nu va tanken att fläsket skulle in i duschen å sedan fixas finfin innan sorken vaknar. Men här sitter nu fläsket som fastklistrat i soffan. Inte blev det bättre av att 5 kg katt la sig i mitt knä heller, nu blir det massa svårt att resa sig.

Men kan ju inte sitta här och lukta skit hela dagen. Ska ju på spelkväll i rydet ikväll. Ska bli himla trevligt. Hoppas bara att Nelis tycker det är helt ok att somna borta och inte kommer bli ledsen. Men han är duktig min lilla riddare så det kommer nog inte bli några problem. Han behöver nog bara leka lite med Agnes och kissarna å sen är han toktrött och sover som Robin Hood under stjärnorna.

Nu gick tjockkatten. Bäst att passa på att resa sig då kanske. Som sagt dusch, hårfön,plattång, kläder, lunch och massa mer på schemat. Dags att röra fläsket igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar