tisdag 16 februari 2010

It´s alive!!!

Japp nu är jag åter människa. Tänk vad lite kräk kan göra med än. Blev toksjuk natten till torsdag och sen dess har sjukdomen spridit sig som en löpeld.

Mamma hade tydligen också blivit smittad när vi va hos dem så hon blev sjuk samma natt som jag.

När jag var sjuk va Therese här och tog hand om Nelis på torsdagen… så hon blev också sjuk. På fredagen kom Niklas pappa och skulle hjälpa mig med Nelis… Så han blev också sjuk (inte nelis utan Niklas pappa, Nelis va ju redan sjuk).

På fredag kvällen kom Niklas hem. Han blev sjuk på lördag kväll.

Suck säger jag bara. Inte en gång till. Värsta bantningskuren… dock kan inte hjärnan nått annat än nyponsoppa och vitt bröd när man är sjuk, så man går ju upp alla kilon lika fort igen.

Måste erkänna. Har ätit massa kolhydrater. Å mmm va goda de va… men dock inte alla. Men man får äta vad man vill när man är sjuk. Säger det till mig själv som försvar iaf. Insett att glass och kakor är fortfarande sjukt gott. Pizza däremot va bland det äckligaste… det behöver jag inte ge mig på igen. Har jag lärt mig nått iaf.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar