söndag 28 februari 2010

8 månader

Idag  blir min kotte 8 månader. Weii och Grattis till honom. Han har tillbringat hela natten och dagen hos famo o fafa och det har gått kanon.
Å mamman har klarat sig riktigt bra hon med. Inte saknat det lilla livet allt för mycket. Skönt att veta att man i framtiden kan låna ut sorken utan att va orolig. Är ju inte roligt om första natten skulle vara nån gång när jag är sjuk eller så, för då har jag ju nog med att va sjuk... vill inte oroa mig för hur det är med honom då också. Så prima att veta att både han och jag överlever detta.

Men nu tillbaka till anledningen till detta inlägg. Sorken… min lilla lilla sork är 8 månader idag… å då kommer det ju lite månadsbilder…

OLYMPUS DIGITAL CAMERA  OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

 

 

 

 

 

…det börjar bli lite svårt att ta kort på nån som har så många myror i baken. Men fastnade lite iaf.

1 kommentar:

  1. Massssssa söt han är!! Saknar honom massor!!!!!

    SvaraRadera