onsdag 24 mars 2010

Ungdom…? Nopp!

Jag vet inte vad jag försöker inbilla mig själv. Har många gånger försökt få det till att jag är en ung mamma… men hallå det är jag väl inte. Det är ju toknormalt att skaffa barn när man är 25.

I helgen när jag träffade släkten insåg jag att jag inte träffat några av dem på 10 år… vilket innebär att jag måste va massa gammal eftersom jag inte trodde jag var mycket äldre nu än då. Det är alltså 10 år sen jag började gymnasiet… jisses känns ju som det va nyss.

Å idag har jag fått mail om två frågeformulär. Snäll som jag är hjälper jag till och fyller i dem. På båda två ska man skriva sin ålder, med alternativen ¤20-24 eller ¤25-29. Å helt omedvetet har jag båda gångerna velat klicka i rutan för ¤20-24. GAHHHHH! Vad är det för fel på mig? Kan jag inte bara inse att jag inte är 24.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar