torsdag 11 mars 2010

Hur tänkte de då?

Beställde kläder till min lilla sork för ett tag sen. Massa fina sommarkläder som jag hoppas inte kommer va allt för stora. Det var dessa kläder vi hämtade på maxi igår.

När jag kom hem och öppnade paketet så insåg jag först att kläderna känns väldigt stora… men han växer nog i dem. Men sen började jag undra. Vi beställde en grön pikétröja strl 86 men inte hittade jag några. Stod visserligen grön piké på en påsen men i den fanns rosa shorts med glitterskärp strl 104. Hur tänkte de som packar då?

Än roligare nu när jag går in på deras hemsida så existerar inte ens dessa rosa shorts. De går helt enkelt inte att beställa. Finns inte… springer aldrig mer!

Mysko! Så tillbaka med shortsen igen. Å en vända till affären… för där packar man ned skiten själv iaf och vet vad man får med sig hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar