tisdag 30 mars 2010

Min vardag…

Melissa Horn på spotify som låter underbart i lägenheten… dock blir hon helt apropå inget överröstad av en ful liten mjukishund som gapar… “ÖRA! BLÅTT ÖRA!” å som om inte det var nog så kan den jäkeln långa sånger också som förstör låtarna än mer… “BAKA, BAKA LITEN KAKA. RULLA DEN, PRICKA DEN OCH SCHUSCH IN I UGNEN!”

Vadå SCHUSCH?! Det heter skjuts. Borde inte tanten som spelar in sin röst på barnleksaker ha gått hos talpedagogen och lärt sig prata ordentligt? SHIT vad det stör mig.

Nu…

Spotify – Hästpojken – Gitarrer och bas, trummor och Hat…

Helvetes Nallen kontrar med “JAG HAR TVÅ ARMAR, JAG HAR TVÅ HÄNDER, JAG HAR TVÅ BEN SOM HJÄLPER MIG ATT STÅ…” “KRAMA MIG!”

Nej jag tänker faan inte krama dig… men jag tänker däremot gå fram till dig och trycka på OFF.

HaHa kan du ha din jävla nalle.

Anna vs. Nallen 1-0

1 kommentar:

  1. visst är hunden underbar. alla låter fastnar ju direkt. puss

    SvaraRadera