tisdag 23 mars 2010

Blocket!

Hittade en väldigt rolig annons på blocket.

9023164811

Pris: 40:- Hjo: Visa var

Hej!
Detta sorliga ögonblick har nu kommit när jag ska ta farväl av min prästost.
Osten har varit min trotjänare i vått och torrt i ca 2veckor nu.
Men tyvär får han inte plats längre pga tillökning i Kylskåpet.
Skicket på osten skulle jag väl säga är näst intill utmärkt!
en stark gul färg som nästan gör mig tårögd och en blandad smak av livets goda!
Den håller sig i ca 2veckor till med rätt temp och omsorg.
Jag skulle vilja se att min ost hamnade i goda händer efter köp.
Någon som har tidigare erfarenhet av svensk kvalitets ost eller någon som ofta besöker kyletskåpet några gånger om dagen.
obs.
Jag har kört en test skiva för att avgöra pris och kvalitet!
och så till priset, Jag skulle vilja ha 40kr för den.
med tanke på kvalitet och skick så är detta ett kanon erbjudade.
Reservation för ev tryckfel. Sortimentet kan förändras utan
förvarning och jag reserverar mig för ev slutförsäljning av osten.
ev byte/finans 20% kontant 3, 95% ränta ex: 750kr/mån x 48mån eller 0kr kontant och 7, 45% ränta med SMS LÅN
lägg en kommentar på www.ingenting.me så hör jag av mig!

HAHA! Mycket kul… tänk jag som har så nära till Hjo kanske skulle köpa den. =P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar