onsdag 31 mars 2010

Nätberoende vs. uttråkad

Funderar på hur nätberoende jag egentligen är. Jag är ju inne och stirrar på alla bloggar minst 100 gånger om dagen… har jag tur har nån skrivit något max 4 av de 100 gångerna. För att inte tala om Face… där är jag också inne artonmiljoner gånger och stirrar på precis samma sak som förra gången jag loggade in. Suckar och loggar sedan ut igen.

Men frågan är ju om jag egentligen har ett behov av att logga in så många gånger eller om det bara beror på brist på annan sysselsättning… tror snarare på det senare.

Dagen igår var sjukt lång och seg. Hade inget vettigt att göra… visst vi va ute två gånger, grejade lite här hemma och träffade Maria lite. Men ändå en väldigt lååååång dag. Vill inte att denna dag ska kännas likadant. Är toktrött på datorn så överger den med jämna mellanrum… men ändå lyckas jag landa här i slutänden när jag inte vet vad jag ska göra.

Har ändå gjort lite idag. Tvättat, plockat i och ur diskmaskinen, hängt tvätt, sorterat ut alla kläder som var försmå för Nelis, vikt om alla hans kläder och sorterat i lådorna, kokat alla hans nappar, vikt tvätt. Men ändå går dagen sååå sakta. Piss

Har bestämt mig för en lååång promenad efter lunch. Men tyvärr så är ju inte vädret det bästa, men det skiter jag i. Jag/vi ska ut och fördriva tid… så är det bara.

Fattar inte… idag och igår när Niklas har kvällstjänst då är det absolut inget på schemat… men imon då är det helt tjockt på schemat. Varför kan inte roligheterna fördela sig lite så man slipper veta allt om allas statusrad på face?

Kom igen nu dagen… bli lite rolig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar