onsdag 10 mars 2010

Öppna eller inte?

Dagen går sakta. Mycket sakta. Tilläts sova till halv 9 idag. Tackar sorken för detta. Mycket nice. Men sen då? Inte många knop här inte. Funderar idag som många andra dagar på att ta oss till öppna förskolan. Har ju fortfarande inte vågat mig dit. Men det skulle kanske va kul att träffa lite folk, både för sorken och för mig. Men vilken fegis jag är.

Är långensam idag. Mannen har kvällstjänst så nått måste man ju göra. Hade tänkt Maxi för att hämta ut ett paket. Men det ligger ju kvar så skulle ju lika gärna kunna hämta det imon. *Hmm* Nää ska ta mig en ordentlig funderare på öppna… Blir kanske idag ändå.

1 kommentar:

  1. Hm.. Jag lider av samma när det gäller öppna.. Fega fega oss. Hade vi bott på samma ort, hade vi kunnat ta sällskap. Det känns alltid bättre, än att kliva in på öppna själv. Jag skulle behöva ta mig dit annars. För att lära känna lite mer folk från byn. Men det e svårt att ta sig dit själv. Måste bättra mig jag oxå. Bort med fegheten!

    SvaraRadera