torsdag 18 mars 2010

Helt kejko i hövvet

Idag vaknade Nelis kl 5. Va inte så mycket fara i det, han fick sin flaska och sen somnade han om. Kände lite molande värk i magen men inget att bry sig om så jag somnade också. Men kl 6 när ha brukar få flaskan så vaknade han o va tokledsen och kunde inte somna om. Kunde ju inte ge en flaska till. Försökte få honom att somna igen men inte en chans. Å för att göra allt lite bättre så hade jag fått tokmensvärk bara på den lilla timmen. Tack!

Vanligtvis brukar jag kunna låta honom leka lite i sängen så jag kan sova… men det dög inte heller. Va bara att gå upp. Insåg då hur duktig jag varit som lagt en mysig madrass i hans lekhörna. För där ramlade mamman ihop som en strandad val och låg och halvsov medan han lekte.

Han precis som jag insåg dock att han gick upp allt för tidigt och var därför grinig halvt om halvt hela tiden. Åhhh underbara morgon.

Pinade oss fram ända till frukost. Slängde i honom frukost, på med kläder och swusch ut på balkongen för att sova. Sprang sedan in i sovrummet för att sova jag med. Båda två somnade som klubbade. Jag vaknade dock 15 min senare av att vara torr i halsen… men va faan detta är inte min dag. Somnade om från och till å sov iaf en timme. Nu är jag uppe igen. Hjärnan känns helt hejkonbejkon konstig men va faan ska nog överleva den här dagen också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar