tisdag 16 mars 2010

I did it!

Japp, jag fixade det!

Jag gjorde det!

Helt själv klarade jag av det!

Jag dog inte ens lite!

Det var inte ens läskigt!

TÖNT!

Varför ska jag va en sån fegis? Nu har jag iaf klarat av att ta mig till öppna förskolan för första gången. Å det va riktigt trevligt. Nu stör jag mig mest på att jag inte har gått dit tidigare. Men kan istället glädjas åt att jag hittat nått nytt att fylla mina dagar med. Kanske inte alla dagar. Men en kanske två i veckan iaf. Helt klart måndag em iaf för då var det fik för de med barn upp till 1 år och massa mysigt med sångstund. Kul kul.

Cornelis gillade det nog också. Inget feg, lekte runt med alla leksakerna och tog sig långt ifrån mig utan att bli rädd. De andra barnen använde honom att klättra på, men det verkade inte störa honom, han va så inne i sina grejer.

Längtar redan lite till nästa vecka. Måste vara ett bra betyg.

2 kommentarer:

  1. Jaha.. Anna.. Nu har ju du vågat. Så nu kan ju inte jag hålla på att fega så hära. Hm.. Nu måste ju jag oxå gå!! Bra jobbat av dig!! = )

    SvaraRadera
  2. Så roligt att höra!! :) Massa bra jobbat!!

    SvaraRadera