onsdag 3 mars 2010

Pull fackad!

Nu är vi snart reda för avfärd till Sveriges framsida. GÖTEBORG!!! Lite mat i magen bara, sen ska jag börja kånka ned alla saker för trappen och vidare med alla transportmedel ända fram till SysterYster.

Det är inte lite packning vill jag lova. Helt full packade! Men så är det alltid när det lilla monstret ska med. Minsta människan har störst packning. Konstigt det där… men så är det. Jag fick knappt med mig nått ombyte för det räckte inte platsen i väskan till. Så hoppas att jag inte skitar ned mina byxor för då får jag gå naken.

Å jaha rubriken då? En återkoppling till fullpackad…

När jag gick på gymnasiet hade jag och mina kompisar en period då vi bytte första bokstaven i varje ord med ordet efter. Kanske inte så moget, men kul. Så en dag står vi i matsalen, i den alltid så lååånga kön, på var sin sida om matvagnen. Ganska bullrigt runt om. Dagen till ära hade jag massa packning med mig. Höjer rösten för att kompisen på andra sidan ska höra och ropar “JAG ÄR SÅ JÄVLA PULL FACKAD IDAG!”

Kan lova att det blev tyst i kön. Typiskt mig att lyckas byta på dessa två ord. Rättade mig själv väldigt fort och stod sedan tyst i kön. *hehe* Roligt minne. Som sagt väldigt typiskt mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar