torsdag 21 januari 2010

Var god dröj…

Jag är inte gjord för att vänta. Har allt för många myror i baken för att ens försöka för det mesta. Men vissa saker kan man inte påverka. Man måste helt enkelt vänta.

En sak som är typiskt jag är: Om jag ska bort på kvällen så kan jag inte göra mig i ordning i lugn och ro långt innan. Nee lite stress ska det va och göras i sista minuten. Varför är det så?

Likadant är jag tokduktig på att städa under stress men inte när jag har en hel dag på mig. Why?

Idag ska jag till bror och fira hans födelsedag. Är ju själv hemma med Nelis så jag var tvungen att passa på och göra mig i ordning när han sover. Å nu då? Nu är jag ju klar att åka. Men ska inte va där förens kl 15. Vad gör man då? Nelis sover ju än. Kände att jag ville pyssla massa med PS eller bloggen… men är för lat för att starta upp min dator där alla program finns, samtidigt som jag vet att jag är dålig på att släppa den när jag behöver. Så nu sitter jag här. Rastlös som en tok. Ingen aning om vad jag ska göra och bara väntar. *suck*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar