tisdag 19 januari 2010

Skitblogg!

Har precis suttit och gått igenom gamla bloggkommentarer. Insåg att min blogg är inte alls bra på att säga till när jag fått kommentarer. Det hade ju hänt massa grejer som jag inte hade en aning om.

Va bland annat en tjej som jag inte känner som skrivit att hon läser och gillar bloggen. Kanonkul. Men skit att jag inte kan se det om hon inte skriver kommentaren på det senaste inlägget.

En annan person som hade skrivit inlägg som jag önskar att jag hade kommenterat… men det är för sent nu.

Hittade dock inte det jag letade efter, så antingen har det inte hänt eller så skrev personen det på nån annans blogg.

Nån som vet om man kan få hintar om att man fått nya kommentarer när man har blogspot?

4 kommentarer:

  1. I know I know, skit är det.. Men jag kom på.. fan va jag är bra..! :) att man kan fixa det på något sätt. bara för det så glömde jag bort hur jag gjorde.. hihi

    Återkommer!

    SvaraRadera
  2. DET undrar faktiskt jag oxå!!

    SvaraRadera
  3. Joooo.. såhär.. Gå in på inställningar, kommentarer, kommentarsgranskning och välj antingen ALLTID eller som jag ENDAST på dom som är äldre än 1 dag.

    Innebär att kommentarena som är äldre än 1 dag inte kommer synas på bloggen förrän DU har godkänt dom. Man får mail om att ngn har skrivit ngt. Då missar man inget kul :)

    SvaraRadera
  4. Vilket var det du letade efter?
    Hoppas det löser sej med inställningarna. =) Man vill ju gärna ha svar om man undrar något ;-)
    Kram och tack för samtalet idag!

    SvaraRadera