fredag 1 januari 2010

2009!

Nu är det ett nytt år. 2010!

Vad gjorde jag då med förra året? Allt kanske jag inte ska skriva… tar nog… ett år. Men de stora händelserna 2009…

 

  • Jag tog examen. Är ju numera  legitimerad sjuksköterska. Har både en yrkesexamen och en fil.kand.
  • Jag blev mamma. Det bästa som någonsin hänt mig. Jag älskar det lilla livet över allt annat och kommer alltid göra det. Finns nog inget större i livet.

Jag tänker inte satsa på att göra nått av de ovan detta året. Men jag hoppas på ett kanonår. Bort med den äckliga finanskrisen. In med massa jobb, så även till mig när jag ska ut på marknaden. Hoppas kotten kommer gilla dagis när den dagen kommer och hoppas att Niklas kommer klara skolan och att han får sin examen nästa vinter. Hoppas även på att jag nästa nyår kommer vara en smalare Anna.

Inga löften men tankar, hopp och önskemål. Gott nytt år Anna! Tack tack!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar