måndag 4 januari 2010

Ojojoj

Här händer det grejjer. Sorken har fått ett risgryn i munnen. Här har jag gått hur länge som helst och trott att de var på väg. Känt, känt, tittat och känt igen… men inga tänder. Så jag slutade titta. Men idag kom jag på att jag inte kollat gapet på länge… och gjorde så genast. Å där va den… en liten liten liten liten tand. Men dock en tand.

Å nu är frågan… varför blir man sååå lycklig över nått sånt? Va ju knappast så att han föddes och jag trodde att han skulle va som en tannalös gubbe hela livet. Men ändå tycker man att det är himla roligt. Kanske kommer ångra mig när han börjar bitas…

1 kommentar:

  1. Klart att man blir tokglad av ett litet risgyn! = ) Du har säkert läst att läst att Leo har fått små risgryn han oxå.

    Sen måste jag säga, att du än en gång har lyckats! Lyckats med en snygg header!!

    Kram.

    SvaraRadera