lördag 2 januari 2010

Ingen pulka men dock ett lån

Dagen blev inte som det hoppades, men bra blev den ändå. Ville så gärna åka pulka. Blev inget, men bestämde mig för att iaf åka och köpa en så vi kan åka imon. Men det blev inte så heller. Skulle åka till sportaffären men då stängde den precis.

Blev istället en resa till Dala. Massa mys. Hela familjen var hemma, lite ovanligt =P. Spanade in renoveringarna som gjorde att jag än mer känner att jag vill ha hus. Tjötade massa skit och så lekte sysslingarna massa med varandra. Vips så va kl kväll. Lilltoken sov inget på hela eftermiddagen, helt otroligt. Somnade dock direkt när jag satte fast honom i bilen. Trött liten kämpe.

Idag var första dagen som han blev rädd för någon. Han blev rädd när han inte kände igen personen och inte kunde se oss nära. Har aldrig hänt förut. Men det blev bra till slut, dock efter mycket tårar. Men nu ska man lära sig det också. Blir nog bra.

Åkte iaf som sagt hem. Väl hemma insåg jag att Tea hade ju en sån schärtuslappus som jag vill köpa… varför lånade jag inte hennes så slipper jag köpa? Kan man undra. Inte alla dagar som hjärnan funkar. Ringde o frågade om vi kunde komma tillbaka imon och låna den… det skulle gå bra. Kanon tycker jag för då slipper jag köpa en egen men får ändå åka. Weii!

Nu väntar sängen på mig. Sova sova sova. Natti natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar