tisdag 12 januari 2010

Sovmorgon delux

Idag fattade Cornelis det underbara med sovmorgon och jag kan bara tacka honom tokmassa för det. Han vaknade inte runt 6 som han brukar utan fortsatte att sova. Så när Niklas gick hade han fortfarande inte fått morgonflaskan. Suck tänkte jag, nu måste jag ju gå upp och göra detta. Men de va inga problemas. Vaknade kl 8 fick sin flaska. Somnade om som en klubbad säl och sov till 9, hoppade över i min säng och lallade/halvsov fram till 10:30. Man tackar man tackar.

Det var riktigt skönt. Så tycker jag vi ska lära oss att göra varje morgon. För jag är absolut ingen morgonmänniska. Kan inte sova bort en hel dag men som sagt 10:30 är ganska lagom i min värld. Dock blev det ju en väldigt sen frukost som vi inte är vana vid. Å nån förmiddagssömn blir det inte heller… blir dubbel eftermiddagssömn istället. Men vem stör det. Inte mig iaf.

Har idag fått brev från Panduro, har fått en beställning på inbjudningskort som ska göras. Ska bli kul att börja pyssla med det. Sen ska vi snart ta den blå bussen med elaka chaffisar till stan för att luncha med Micca. Ska bli kul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar