torsdag 28 januari 2010

Har tydligen fått en award!

Fick denna fina award av Malin. Här är hennes blogg.

Vet inte riktigt vad jag gjort för att förtjäna den. Men tack ändå!

Ska tydligen skriva 7 intressanta fakta om mig själv. Är nog inte så intressant. Men kan ju skriva 7 fakta iaf, sen får var och en avgöra vikten av intresse i det hela.

  1. Jag är toknöjd över mig själv för att jag ÄNTLIGEN har lagt om mina matvanor.

  2. Jag har alltid haft/har fortfarande väldigt svårt att ta en komplimang, svårt att tycka om mig själv.

  3. Lever efter mammas princip att det är helt ok att ha vinterpäls på benen så man inte fryser.

  4. Har insett att jag definitivt inte är gjord för att vara gravid. Det är INTE så mysigt som det ser ut. Men klart jag ska göra om det. =P

  5. Är livrädd för att bli skrämd av någon. Så fånig att jag börjar tokgråta om nån lyckas skrämma mig.

  6. Jag är född lat och har gärna lite skit i hörnen (läs mycket) bara jag slipper städa.

  7. Har extremt svårt för ensamhet och vill gärna ha folk omkring mig oftare än oftast.

Kopiera awarden på din blogg
Länka till personen som tilldelat dig awarden
Berätta sju intressanta fakta om dig själv
Välj sju bloggare du vill tilldela denna awarden till
Länka till deras bloggar. Lämna en kommentar i deras blogg
som talar om att de blivit tilldelade awarden.

Känner ju knappt 7 människor som jag har blogg till. Men får väl göra ett försök.

  1. Ida

  2. Maria

  3. Harry

  4. Malin

  5. Emma

  6. Någon

  7. Någon… säger ju att jag inte känner så mkt folk som bloggar. =P

1 kommentar:

  1. Hallå där! Tack för awarden!! Ska göra som du under dagen & skicka den till 7 andra bloggande människor. = )

    SvaraRadera