fredag 29 januari 2010

För Polanski

Ett litet sketet inlägg… bara för dig.

Dagen har tillbringats med träning, jiisses tre gånger på en vecka…  måste kolla tempen snart. När mannen kom hem åkte vi till Tibro. Måste erkänna att jag nästan inte varit där innan. Med nästan menar jag att jag har varit där nån gång men då med ett specifikt mål så har egentligen aldrig sett hålan. Hamnade i nån liten affär med barnkläder iaf som vi blivit rekommenderade. 30-50% på alla kläder, nice. Blev massa Villervalla kläder till sorken. Sen hälsade vi på hanens mamma som jobbar i nån blomsteraffär där. Va tvungna o va snälla och köpa nått… så det blev ett tandborstställ från CULT, fint men dyrt. På vägen hem hamnade vi även på ÖB och Maxi… mat behövs alltis.

Väl hemma igen har vi inte gjort många knop. Tittat tv, nattat barn och käkat taco… lugn och skön kväll. Nu har dock mannen somnat i sin soffa så jag får nog gå och sparka liv i honom. För sover han på soffan så blir det min morgon med Nelis imon och det vill jag inte när jag äntligen har chansen att sova. Hans nattjänst. =P

 

En liten teckning till Polanski. Natti natt!!

10

1 kommentar:

  1. POLANSKI fick ett eget inlägg!! DET ÄR STORT!!!

    SvaraRadera