torsdag 14 januari 2010

Partaja!

Åhh jag vill sååå gärna festa. Inte gå ut och skaka rumpa för det är jag urkass på. Men vill ha fest hemma. Alla älskade kompisar, bra dunkadunka, massa tjöt, för mycket prit och en bakisdag i soffan. Shit vad jag önskar mig detta.

Vill ha hit alla bojsen hemifrån, å skulle vilja bjuda hit Broddway för det va såå kul att träffastudentski-party henne sist. Å så alla goa glada schlätta folk också så klart. Det drar i hela kroppen. Tänk va kul det skulle va.

Måste verkligen fråga mannen om han vill ha fest. Å såklart om svärisarna vill va barnvakt i 2 dagar… för jag längtar inte efter att behöva gå upp tidigt med sorken dagen efter.

Ju mer jag tänker på det så känns det mer o mer genomförbart. Inte för att det går ihop med min nyttiga livsstil, men va i helvetat jag som aldrig super måste ju passa på när känslan infinner sig… vet ju aldrig när det händer nästa gång

.

2 kommentarer:

  1. tycker jag ! en gång/år är ju inte ens garanterat i ditt fall.. så wth så till och jag är på

    SvaraRadera
  2. Broddway dyker garanterat upp om det blir partaj ;)

    SvaraRadera