onsdag 14 april 2010

Ytterligare en rolig men hemsk

Tänkte jag skulle fortsätta med gårdagens tema på tabbar gällande förhållanden. Jag är medveten om att klippet är ganska långt… men helt klart värt tiden… man behöver ju inte ens titta bara lyssna.

Tyckte i början att hon var elak som ville utsätta honom för något så hemskt. Men vist jag vet ju inte vad de har för humor. Men vet att jag skulle aldrig våga göra nått sånt mot Niklas. Har testat en lightversion av elakhet mot honom o han blev tokig av det…

…nån jul sedan så fick ju alla såna fina meddelanden där det stod typ: “ Jag vill inte att du ringer mig när du läser det här. Men det är nått jag måste berätta. Men vi kan väl prata om det ikväll när du kommer hem. Bli inte allt för ledsen nu… MEN TOMTEN FINNS FAKTISKT INTE”
Niklas blev skiträdd redan efter första meningen och jag lovade att aldrig göra så igen, hans hjärta klarar tydligen inte det.

Men tillbaka till klippet. Fattar för det första inte vem som kommer på att ha såna tävlingar överhuvudtaget. Men sen känns det ju faktiskt ganska länge som om hon ska vinna sina biljetter och sen bryter helvetet löst. Jisses. Stackars människor. Dock tycker jag väldigt synd om honom hela tiden… ända till slutet och då känner jag nästan att jag önskar att det inte var hans barn.        SVIN! Såna borde kastreras med en slö skridsko!

1 kommentar: