lördag 10 april 2010

Vad gjorde man innan då?

Vi kom hem lite tidigare än beräknat. Så vad gör man när man kommer hem? La oss i sängen och… näää inget sånt…. vilade skulle jag säga. Men tog inte lång stund innan myrorna började klättra på oss. Så vad gör man när man inte har en liten att ta hand om?

Vad gjorde vi med våra liv innan sorken kom in i det?? Fattar verkligen inte vad man fördrev tiden med. Lovar att jag under tiden vi varit hemma idag tänkt “Vi hämtar honom” ungefär en miljard gånger… Men nee. Vi behöver lite egentid. Behöver uppenbarligen öva på att bara va själva för den funktionen verkar vara trasig. =)

Men klockan är ju sen kväll nu och vi har överlevt. Har verkligen inte gjort mycket och antar att det var det man gjorde innan Nelis fanns. Ingenting! Sorgligt. Men det kan ju också vara skönt ibland. Ingenting ska bli extra skönt imon då vi har S O V M O R G O N ! !  Det är ju den vi har längtat efter.

1 kommentar:

  1. Hihi! Tack för dom orden, Anna! <3 Men om jag hade gått å känt mig som en bejb hela dagarna så hade jag ju blivit tagen som värsta divan ju!! ; )

    Är den nån som blir bra på bild, så är det du!! Den du har på headern är kanonfin! Fina ögon.

    SvaraRadera