lördag 10 april 2010

Hela 15 min!

Lördagmorgon. Klockan är nu 7:39. Hade Nelis varit hemma hade det varit normalt att va uppe nu…. Men det är han inte, ändå är vi uppe. Ska till Götet. Niklas tyckte att alarmet skulle väcka min underbara sömn kl 6… det kan jag säga att det gick jag inte med på. 6:45 blev en kompromiss. Men nu är jag klar. Ätit frukost, sminkat, strukit och klätt på mig… Ghhaa hatar att ha tid över. Fick bli att landa här för att göra av med lite tid. 15 min kvar tills bussen går. Kanske inte kan ses som att man har väldigt mycket tid över. Är nog bara mig det är fel på.  Jaja får väl springa i cirklar eller nått.

2 kommentarer:

  1. Ha det så bra i Götet! Njut av att bara ha varnadra en stund nu = ) Kram på er!

    SvaraRadera
  2. Hm.. Varandra. Ska det ju stå.

    SvaraRadera