måndag 19 april 2010

Morrn morrn!

God morgon! God morgon på mig! Har idag haft nått så lyxigt som sovmorgon en måndag. Det gillas skarpt. Mannen började inte förens till lunch, så det blev hans jobb att ta hand om sorken på morgonen. Mys mys. Dock önskar jag ibland att jag inte var så hysteriskt lättväckt. Min sovmörra slutar alltid för tidigt bara för att jag vaknar av ljud. Niklas däremot sov till halv 12 på sin sovmorgon… honom skulle jag lära mig av. Fast kanske inte riktigt så länge… då har ju halva dagen passerat.

Å som vanligt har bloggen varit tyst under helgen. Men det är nog inte så mycket att orda om. Helgen kom, passerade och tog sedan slut allt för fort. Den innehöll en hel del grillande och umgänge med underbara människor.

Veckan som kommer innehåller inte så mycket den heller… Mycket ensamhet och längtan efter helgen. Då ska jag ta ett steg närmare tant. Men det ska nog också gå bra… det har det ju gjort alla andra gånger.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar