måndag 12 april 2010

Söndag

Nej jag vet… är inte söndag idag och skam den som skriver fel dag på sin blogg. *ironi(för er som inte fattar)*. Men det var faktiskt söndag igår och den dagen tänkte jag skriva lite om nu.20100411482

Det var nämligen en tokmysig dag. Det bästa på hela dagen var ändå att få hämta mitt lilla hjärta.  Skönt att få snuffsa på honom igen. Vi åkte till Hjo och passade på att byta däck på bilen. Eller nu ljög jag. Niklas fick byta däck på bilen medan vi andra gick en mysig promenad i solen. Landade i hamnen där vi matade jåglarn och åt årets första glass.

xx050404-trana1

 

När vi lämnade Hjoet var klockan inte så mycket och solen var ju så mysig så vi bestämde oss för  en utflykt. Landade efter en allt för lång resa vid Hornborgarsjön… Har aldrig varit där förut. Var inte så imponerad som jag hade hoppats. Men nu kan jag iaf säga att jag har varit där, så det så. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar