måndag 14 september 2009

Tidsfördriv.

Det är nått konstigt med mig. Varje dag går jag in och läser alla bloggar som ligger bland mina favoriter på datorn. Kollar om något blivit uppdaterat och om nån har hittat på nått kul. Pga att hanen läser min blogg så ligger den också i listan. Så varje dag kommer jag in på min egen blogg o tänker... faan va tråkigt här har inget blivit uppdaterat... men ändå gör jag inget åt det. Uppenbarligen då jag inte skrivit nått sen den 9e. Har lite bloggtorka. Detta är mitt försvar till vad som komma skall. För nu tänker jag lägga ut en gräslig lista på bloggen... en sån som ingen orkar läsa för att de alltid är tråkiga och för långa. Men det blir lite roligare för att jag tagit en lista som är barnförbjuden. Den är även föräldraförbjuden... så mamma.... gå till nästa inlägg.

(x) snott den här listan
( ) rättat de mesta särskrivningarna i denna lista
( ) varit sexuellt attraherad av ens partners förälder
( ) haft sex med en arbetskollega (Räknas klasskompis som kollega?? (x))
( ) har haft sex med en partner vars ålders skillnad är större än 30 år
( ) varit på parklubb med sin sexuella partner
( ) tävlat om vem som kan ge sin partner mest orgasmer på 1 dygn
( ) varit på sexmuseeum
(x) varit på erotikmässa
( ) spelat in en egen P-film
( ) haft eller beskådat en fontänorgasm
( ) blivit förförd av grannen
( ) blivit sexuellt stimulerad en hel kväll utan samlag
(x) blivit kroppsmålad (dock inte i sexuellt syft)
Haft sex;
(x) på köksbänken
(x) i framsätet på en bil
( ) i skidliften
(x) på tåg/buss
( ) på bion
( ) i busskuren
(x) har haft sex någon man inte känner och fortfarande inte vet vem det är (ja, jag är en dålig hemsk tjej )
( ) varit på porrklubb
( ) blivit oralt stimulerad i solen så det blivit en solförmörkelse
( ) haft sex i en hiss
( ) haft sex i tält
(x) svarat i telefon under samlag
(x) hånglat med någon av samma kön

() fått sparken
( ) slagit ut tänderna på ngn
( ) blivit arresterad
( ) sett någon dö
( ) varit i USA
( ) sett en del av mig själv brinna
( ) åkt snowboard.
(x) tagit smärtstillande
(x) legat på rygg och sett molnen flyga förbi
( ) kört (snö) skooter
( ) varit med i en jordbävning
( ) haft sex så att sängen gått sönder
(x) varit vittne till ett brott
(x) gått barfota i lera och pressat leran mellan tårna
(x) känt som om jag håller på att dö (föda barn är ju ingen hit)
(x) gjort något med mig själv som jag inte (!!) borde gjort
( ) skrivit ett brev till tomten
(x) gjort upp eld på en strand
( ) förstört en fest
(x) åkt rullskridskor(undrar om det kan kallas åkt)
(x) fått en önskan inslagen
( ) haft sex med en apa (UNDRAR SERIÖST VARFÖR DEN HÄR FINNS MED?!?)
( ) hoppat från en bro
( ) sagt till en främling att jag älskar honom/henne
( ) sjunger i duschen
(x) drömt att jag gift mig med någon
(x) limmat fast min hand i något
(x) fastnat med tungan i metall
(x) skrikit så att jag inte fått luft
(x) inte duschat på en vecka
( ) blivit puttad i en pool med kläderna på
( ) blivit tillsagd av en främling att jag är het
(x) skrattat så mycket att jag grät
( ) haft sex öppet på en gata där andra garanterat har sett det
(xxxx) glömt någons namn
(x) sovit naken
( ) Vunnit en Wet t-shirt tävling på Mallorca
(x) haft one night stand
(x) legat på sjukhus
(x) varit rädd för att titta på skräckfilm ensam
(x) pratat med en främling i mer än fem minuter
( ) flugit helikopter
(x) varit otrogen
(x) varit svartsjuk
( ) sett en p-film på bio
(x) varit på porrklubb(strippklubb iaf)
( ) sprungit tjejmilen/lidingöloppet/midnattsloppet etc
(x) har haft sex på krogen
( ) haft sex en helg förutom för mat en gång per dag
( ) skrivit skamligt förslag på en lapp som man lämnat till en okänd
( ) lämnat sig än en hel dag åt någon annan
( ) haft sex på rullskridskor
( ) har haft sex i en båt där omgivning garanterat förstått vad som pågår
(x) onanerat öppet brevid sin partner
(x) fantiserar om att bli förförd av en annan kvinna
( ) haft 3-k
(x) haft sex i samma rum som flera
(x) haft sex med personer i samma rum "nästan" ovetandes om våra förhavande.
( ) haft sex på en balkong


JAAAAAAAAA. jag överlevde. trodde aldrig jag skulle orka med hela skiten.. Nu har jag svarat på min första och definitivt min sista sån här lista. Fattar inte vad det är för korkade människor som sitter och hittar på dem. Sexquis... o så helt plötsligt mitt i listan får de torka på påståenden och börjar fråga om man tittat på moln eller haft sand mellan tårna... för att sedan återgå till sex påståenden när deras torka var över. Men jisses! Trodde ju iaf att jag skulle ha lite kul och lite tidsfördriv när jag svarade på frågorna... men neeeej. Dum som jag är svarade jag på alla ändå.. Och om det är nån som orkat läsa alla påståenden och kommit ända hit... Shit! vad tänkte du med?

1 kommentar:

  1. Jag läste ALLT! Tror jag ialla fall! ; ) Herregud vad snuskig du är Anna!! *fniss* Kan hända att jag kopierar & slänger in en sån här lista i min blogg oxå. Om jag orkar..

    Kram

    SvaraRadera