tisdag 8 september 2009

Hit och dit!

Idag har vi flängt massa. Började på Kss och lämnade mjölk. Fick kommentar att jag var där ofta, bra eller dåligt? Tycker de borde vara glada... kan ju inte jag hjälpa att jag inte får tillräkligt med flaskor för att komma lite mer sällan.

Sen åkte vi iaf till BVC. Väga och mäta sork. Idag hade han fixat upp vikten lite, 5755 g och lagt på sig 1 cm på längden, 61,5 cm. Bra tyckte mamman. Glada blev vi och så flängde vi vidare.

Ned på stan för att fixa nytt busskort och sedan skynda till fikan med tjejerna i föräldragruppen. Var riktigt trevligt. Kul att prata med nån annan som också har sork och som upplever någorlunda samma sak. Tog upp ett helt rum med alla våra vagnar =P. Hehe barnvagnsligan. Bestämde att vi ska ses igen och det ser jag fram emot. Kul kul.

Sen blev det snabbvarv på stan för att skaffa lite grejer till inbjudningskort. Cornelis ska bjuda på namngivning snart så då ska det fixas lite. Sen blev det hemresa.. upp för skitbacken och däck i soffan.

Känns som det blir sängen tidigt idag. Imon står det inget på schemat. Lite trist men kanske lite bra.

Nu kollas det idol!

1 kommentar:

  1. Låter som en bra dag !! = ) Bry dig inte om dom gamla surkärringarna på BB. Det e jättebra att du lämnar mat till dom små. Det hade jag oxå gjort.

    Krambanan!

    SvaraRadera