torsdag 3 september 2009

Läskigt!

Nu jäklar. Antingen läser nån av tjejerna i föräldragruppen min blogg... eller så är det nått läskigt sammanträffande på gång. För idag när jag gick upp hade jag fått mail från två i föräldragruppen. Helt i chock. Kan det vara ett sammanträffande att jag skrev om detta senast igår? De vill iaf fika och promenera vagn... percis som jag. Hoppas verkligen de har kommit på att det är ganska många långa dagar att fördriva när man har sork och att det är riktigt trevligt att göra det med nån annan som inte bara dreglar och jollrar. Håller tummarna.

Sen har ju min underbara bbgranne Ida svarat också. Hon vill va min tjockiskompis. Är så glad att vi hamnade på samma sal. Samma problem och samma lata små killar hade vi. Kändes så skönt att se att man inte var ensam i den situationen. Så nu har jag lovat mig själv att jag inte ska va sån latrumpa utan visst lära mig åka tåg igen. Har ju varit riktigt duktig på det en gång i tiden.

1 kommentar:

  1. Eh.. Nu satte du lite press på mig oxå, vilket var behövligt! Jag har varken åkt tåg eller buss sen jag fick Leo. Skyller på att det e så omständigt med två barn.. Men Linus e ju så stor nu att han går av egen maskin. Så jag har ju bara en vagn att kånka på, precis som innan.. Nu skärper vi oss!!

    Kul att några mammor hört av sig!! = )

    SvaraRadera