tisdag 1 september 2009

Lugnt som i graven.

Här händer det inte mycket. Hade en kanonhelg. Inte för att jag gjorde massa saker eller för att det hände nått speciellt. Utan endast för att hanen var hemma hela... japp... HELA helgen. Det var så skönt. Hade inte en massa måsten och vi va inte tvungna att intensivleka innan han skulle åka nånstans. Helt plötsligt förstår jag varför folk längtar efter helg. Så himla mysigt. Nu blir det dock inte helg på minst två veckor igen. Nu till helgen är det helgtjänst i fält som gäller... då kommer han inte ens hem på nätterna. Men jag får längta till nån annan helg.



Idag är vädret kanon. Ska ta mig ut lite sen tänkte jag. Har precis fått sorken att sova. Så han får nog sova klart innan vi tar oss nånstans. Ska ta en titt på Maria o Christers flyttande idag också... så skönt att titta på när nån annan bär. =)



Ikväll sen kommer Therese och antagligen Sindre också. Trevligt med lite besök. Funderar på att baka nått tills dess... men vet inte... som sagt så är det ju fint väder, vilket man inte är bortskämd med så kanske ska passa på att va ute istället.

2 kommentarer:

  1. Men ses ni inte på kvällarna heller?? Är han borta hela veckor? Usch, det e ingen hit när dom e borta mkt. Livet e hårt ibland.

    Men en sak e säker, din blogg e så snygg!! Hur har du fått den så stilig? Är det svårt?

    SvaraRadera
  2. Här kommer min mail.. kuddkrig21@hotmail.com
    Spännande!

    SvaraRadera