tisdag 22 september 2009

Design pyssel!

Har pysslat lite blogg header idag. Tycker det är så himla kul. Är inte massa duktig men blir bättre och bättre för varje jag gör. Är inte duktig på att koda.. men headers behöver man inte koda.. och har man blogger behöver man knappt koda bloggen alls. Mycke bra tycker jag. Tråkiga är kanske att man är lite mer låst vid vissa stilar. Men som sagt kan man koda så går det att fixa också. Håller mig iaf till headers än så länge. Här är några jag har pysslat ihop.








Om någon vill ha en header av mog så hojta... tycker ju att det är kul att pyssla o som sagt... lär mig när jag gör dem.

5 kommentarer:

  1. Jag säger det igen.. Tack så mkt! Jag e så nöjd!! Kram på dig.

    SvaraRadera
  2. Hej! De är superfina! Jag gillar verkligen den som du lagt näst längs ner. Kan du inte göra en sån till oss? Om jag får din mail så ska jag hitta några fina bilder, å kanske blomman kan va blå eller turkos om de går?

    SvaraRadera
  3. Dom är superfina allihop! Vill också kunna sånt!
    Kram

    SvaraRadera
  4. JAAAA :) jag vill :) jag försöker men får inte till dom.. vill du? Kram

    SvaraRadera
  5. Hej! Ida tipsade om dig på sin blogg och ja jag undrar om du har tid och lust att hjälpa mig att hotta upp min blog glite granna? Du är ju jätte duktig. =0)
    // Linda

    SvaraRadera