söndag 6 september 2009

Saknar



"Pappa kom hem! För vi längtar efter dig!"

Kan ju inte tvivla på att jag tycker om min hane iaf. Helgen har gått jättebra utan honom. Men idag när jag vaknade längtade hela jag efter att få krama på honom. Han har ju varit borta helger förut, men då har det alltid funnits telefon. Alltid ringt och sagt godnatt iaf. Men inte denna helg. Inte hört ett pip sen i fredags när han gick kl 7 på möra. Saknar honom nått helt hysteriskt idag. Kanske för att jag lever på hoppet att han ska komma hem idag. Men det vet jag inte. Tror inte att han kommer förens imon kväll... men hoppas kan man ju.


Tänkte ett tag att det skulle va en cool grej att göra som de gör. Ut i skogen. Helt ensam ett helt dygn. Allt för att tänka och lära känna sig själv. Men med det vädret vi har haft här i helgen tycker jag bara fruktansvärt synd om dem. Idag lyser solen lite iaf. Men innan har det ju bara varit regn regn regn och blåst. Usch o fy o blää. Tänk va långa nätterna måste kännas när man är själv under en gran o det blir mörkt kl 20. Nä vill inte tänka på det. Hoppas han kommer hem och inte är helt förstörd. Älskar honom så och längtar längtar längtar.

1 kommentar:

  1. Har hanen kommit hem nu?? Håller mina tummar för det ialla fall!

    Kramis.

    SvaraRadera