måndag 14 september 2009

Sicket folk.

Maria och jag ska åkta till Göteborg på onsdag och va med på en makeup kurs... bara för oss. GRATIS! Känns mycket bra. De som håller i den ringde i fredags och bekräftade tiden och undrade om vi hade några frågor. Snällt tyckte jag.

Men idag... nyss... ringde de igen. Säger "hej! jag vet att vi ringde och bekräftade eran tid i fredags. Men nu har vi fått ett återbud på fredag och undrar om ni vill ha det... eller om ni vill ha kvar tiden på onsdag."

Hade jag velat ha en annan tid så hade jag väl bokat en annan tid... eller? Bokade ju onsdag för att vi kan då. Maria är ledig och Ida kan passa Nelisen. Det kanske var snällt av dem att ringa o fråga... men jag fattar inte... tyckte mest det var konstigt. Kändes som de egentligen inte hade tid eller inte ville ta emot oss på onsdag... det var ju deras förslag från början att ha det på onsdag. Ja jisses inte vet jag. Finns tokiga tossor evrivär. Onsdag blir det iaf.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar