torsdag 17 september 2009

Min man är rolig nästan jämt!

- mulufhmpftulosh
- Va?
- mulufhm ha du jo nå humfp...
- Vad skulle jag gjort?
- mulufhmpftuhumpfh
- Va?
- mulufhmpftu nå matigt..
- Nått matigt?
- Mmmm
- Är du hungrig?
- Jag tänkte till dom...
- Vilka dom? Vilka är det som kommer?
- zzzzzzzz

Alltid lika trevligt och givande att ha en diskusion med min hane när han sover. Undrar fortfarande vilka det va som skulle komma *nyfiken*. Tur att jag har lärt mig att han sover så jag kan driva med honom. Alltid kul att han nappar om man svarar på hans mummel. Tack älskling för att du förgyller natten med ditt svammel. Undrar om det är bra eller dåligt att han t.o.m. i sömnen tar för givet att jag ska tänka ut mat och fixa det till vära gäster. Hmm måste nog ändra på detta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar