tisdag 1 december 2009

Tokshoppa!

Idag ska jag och Maria göra staden osäker. Brukar ju hända emellanåt, dock utan vidare planer. Men idag, ja jisses idag har vi slått på stort. Var så mycket som skulle göras så jag var tvungen att skriva en lista (vilket jag gör allt för ofta, men ooohh vad jag gillar listor). Mycket ska göras.

  • Köpa busskort
  • Luncha
  • Lindex
  • Teaffären
  • Hem o Hobby
  • Väskaffären
  • Akademibokhandeln
  • Hemtex
  • En väskaffär till
  • Kappahl
  • Åhlens
  • H&M
  • Systemet
  • Frisören
  • Apoteket
  • Pappersaffären
  • FIKA!!!! kommer verkligen behövas efter allt detta.

Fattar inte att man kan ha ärenden på så många ställen. Snacka om att ha samlat på sig. Men det är kul så jag ska inte klaga. Hoppas bara att jag får med mig allt hem som jag vill. SÅ tråkigt när man ska shoppa och så hittar man inget av värde. Gå hem tomhänt är inte planen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar