måndag 21 december 2009

HLR på hög nivå

Jag har gjort HLR på Niklas tangentbord. Att det levde överhuvudtaget är ett mysterium. Tänkte i allt julstökande att jag skulle göra rent tangentbordet när jag ändå gjorde rent allt annat runt omkring och det kan jag lova… det var verkligen på tiden. Ett litet ingrepp med att bara tvätta tangenterna slutade med att jag slet loss alla tangenter och plockade ut en halv råtta ur det. Snacka om äckligt. Så alla ni som är glada och stolta för att ni har klarat av stora julstädningen… Kollade ni tangentbordet? Kanske ska göra det…

 

20091217107

Tror inte det kan bli mycket äckligare… skulle va om det satt på fötter då… euhhh!

1 kommentar:

  1. Uuuuurrk, ja det där var snuskigt! Vill du göra mitt tangentbord också är du och dina tops varmt välkomna! ;P
    Syns imorrn!

    Kram

    SvaraRadera