torsdag 10 december 2009

Nu är det jul… eller?

Jobbar på min julstämning. Eftersom jag inte fick dem som planerat igår på konserten så får 20091129015jag fortsätta jobba. Gjorde ett litet paket här som kanske hjälper stämningen lite. Det är ju ett försök på väg iaf. Har ju julpyntat för längesen men inte hjälper det. Laddade för jul på Liseberg, men det blir inget av det heller. Men har jag tur så kanske jag får gå på julbord. Allt för stämningen.

I helgen ska julmusiken vråla ur högtalarna så att mannen kommer bli knäpp på mig. Så ska det ju bakas och göras julkort.. då måste väl julstämningen komma annars är det ju nått seriöst fel.

Hubbabubba är iaf snäll som försöker hjälpa mig med stämningen här hemma…

2 kommentarer:

  1. Så fint! Men nu blir jag sugen på en liten tomte på min blogg oxå. Är det photoshop du använder? Jag har fixat så att jag har det. Men det är för svårt för mig, som inte kan nåt sånt här. Skulle vara kul att kunna ändra lite i sin egna header utan att be om hjälp varje gång.

    Kram Ida

    SvaraRadera
  2. Jättefint med paketet!!! :) jag har inte heller nån julkänsla ännu! Jag skyller det på den uteblivna snön! Det är dennes fel!
    Förresten, vad betyder elegi?
    Kramar

    SvaraRadera