tisdag 1 december 2009

Dagens fundering...

Naglar... detta ting som kan va sååå äckligt men samtidigt väldigt sexigt. Hur funkar det?

Jag menar... naglar på fingrarna är helt ok. Om de till på köpet är långa, välvårdade och kanske röda eller fransk manikyr på så ses de t.o.m. som sexiga. Men sitter de på en fot är de direkt äckliga. För att inte tala om ifall de är avklippta och råkar ligga nånstans där man ska va *euch*. Kan inte ens förklara hur äckligt jag tycker det är. Kan klippa mina egna naglar och jag kan klippa sorkens naglar... men jisses när man jobbade o tanter o farbröder frågade om man kunde klippa deras naglar... det är ju så man springer därifrån. Ryser t.o.m. nu bara av tanken.

Vet inte vart jag ville komma med denna tanke. Bara att det är så konstigt att nått så sexigt kan va så äckligt helt enkelt. Bara en tanke som slog mig. Liksom tanken varför människan skapades med avgassystem och utlopp på sammma ställe som myspys ska vara.. inte helt ok tycker jag. Men det är en helt annan diskusion tar vi en annan dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar