onsdag 2 december 2009

Flanelldag!

Vissa dagar spottar jag ut inlägg och andra är det helt tyst. Idag blir det nått mitt emellan. Har egentligen inget att säga. Flanellpyttijamasdag idag. Mufflat runt här hela dagen. Inte gjort nått. Men när jag la sorken för eftermiddags sömn så tog jag tag i mitt liv. Duschat, lukta gott, fina kläder, sminkat och håller på att fixa lite hår. Ser snart ut som en människa igen.

Ska iväg på nått smycke/schaltjosangrejsan ikväll. Therese kompis designar smycken så hon skulle ha visning tillsammans med några tanter som imoprterar schalar från Thailand tror jag det va, eller nått sånt iaf. Hoppas det blir kul.

Behöver komma ut själv. Men samtidigt är det sista kvällen den här veckan som mannen är hemma och då vill man ju gärna träffa honom med. Fast det är klart... vet ju hur han ser ut så kanske kan träffa honom när han kommer åter också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar