fredag 4 december 2009

Gräsänka

Nu har mannen rymt till skogs igen. Återkommer tidigast söndag em. Segt, ensamt och tråkigt. Men jag har bestämt mig för att inte sitta hemma och häcka. Tar med mig sorken under armen och åker till mamms o papps. Har beställt tacokväll och tydligen skulle vi gå på nån glöggreja i parken ikväll också. blir kanon.

Åter  i stora staden i morgon kväll… tror jag. För på söndag kommer Malin o Dennis hit och skiner med sina pepparkakskroppar (inte alls avundsjuk).

Så nu ska det packas, ätas frukost (nej jag har inte precis gått upp, men jag har inte hunnit), fixa frillan så att folk inte tror jag är farlig och sen springa till bussen…. eller kanske lunka sakta… låter mer som jag.

Untitled-1

Har ny mobil btw… vi är inte alls sams. Kass skit som bara kostar mig massa pengar och som inte funkar som jag vill. Känner mig som min gamla mormor… men tacka vet jag förr när man bara skulle ringa på telefon, då funkade det. Men nu ska var enda jävla funktion som finns i en dator även finnas i mobilen och då funkar inget alls längre. Bajs på den!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar