onsdag 16 december 2009

Nej jag har inte dött!

Jag vet… har inte skrivit nått på läääänge och jag har inte lust att skriva nått nu heller egentligen. Händer saker hela tiden… men hur kul är det att läsa om?

Snabbrepris på senaste tiden:

  • Niklas gick på jullov förra fredagen.. massa underbart att ha honom hemma.
  • Har gjort pepparkakshus med Dennis.
  • Storhandlat
  • Bakad gigantiska saffransbullar, ganska goda men inte jätte.
  • Gjort julkort och skickat iväg. Glömde lilla mormor så det ska göras imon. F´låt måmå.
  • Varit på söndagsmiddag i Hjoet. Massa gott.
  • Köpt ny bilstol till sorken
  • Druckit starkvinsglögg… fortfarande inte min grej.
  • Klippt mig och färgat håret… DYRT!
  • Bakat julgodis
  • Fått frukost på sängen av älsklingen.
  • Bytt till sittdel på vagen… min lilla bebis håller på att bli stor =(
  • Käkat lunchbuffén på ThaiHouse… lika god som vanligt.
  • Träffat mamms.
  • Lekt med fam. Esserius.
  • Spelat spel
  • Tjötat massa med Micca
  • Å allt annat som man brukar göra… så som byta blöja, äta, skita osv…

Snabbspolning på närmaste tiden:

  • Städa
  • Rensa förrådet
  • Julbord på Frestelsen
  • Fösledakalas för papps
  • Å säkert fler blöjor, mat, bajs osv…

1 kommentar:

  1. Pust! Tur du inte har dött!! ; ) Då hade jag blivit väldigt arg på dig. Man går inte bara å dör så.

    Jag har tänkt lite... Å har en önskan. Om du vill, å har tid & lust. jag skulle vilja att det snöade i min header. Å byta ut blomman mot nån ängel kanske? Ialla fall nåt som e smakfullt med det andra. Men som sagt bara om du har lust.

    Kram på dig!

    SvaraRadera