måndag 2 november 2009

Kolsvart ute!

Kolsvart ute. Sitter och väntar på att sorken ska vakna. Börjar fundera om det är nått fel på honom... han har sovit sen lite efter 13 och ja nu är kl 17.31... kan inte va bra. Undra om han kommer hoppa nattsömnen totalt nu. Fast det tror jag inte, brukar gå ändå. Han kanske bara har en tröttisdag.

Kolsvart ute. Tänkte gå och handla lite godis. Tända lite ljus och mummsa i min ensamhet. Mannen är borta ikväll. På nån "hur-man-beter-sig-på-finmiddag" kurs ikväll... kan han behöva. De har tydligen finsittning på torsdag... ensam då också.

Kolsvart ute. Har inte varit ute och sett ljuset alls idag. Har fixat lite (läs massa) med tårtdekorationer inför namngivningen. Blir inte som jag tänkt mig då jag inte alls är så duktig som jag önskar att jag var. Får sänka ribban och göra enklare dekorer.

Kolsvart ute. Nu tror jag sorken vaknar... jo kanske. *håller tummarna* Nee fortfarande tyst.

Kolsvart ute. Har inte mycket att göra just nu... märks det kanske. Nja! =P

Mörkt är det iaf!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar